13.1.10

Lenea acută amestecată cu febra îndreptării notelor



... duc la neglijarea blogului. Inspiraţie am avut, numai că am cam uitat ce voiam să scriu, aşa că o să bat câmpii până-mi dau seama la ce subiect să ajung.
(eM, ai o postare nefinalizată... ştiu că eşti ocupată cu învăţatul pentru olimpiadă, dar fă bine şi posteaz-o!)
Pot să folosesc ca scuză pentru că nu am mai bătut câmpii pe-aici sfârşitul semestrului. Toţi s-au trezit acum să ne asculte şi să dea lucrări ( mai ales la materia mea "preferată", istoria). Licheenii aka Dy A` eR eM şi alţii care au vrut să se alăture sunt mai preocupaţi să cânte "We will rock you" pe hol în pauză decât să se streseze pentru note.
Aşa că scuza asta cade şi rămâne adevărul... vremea tâmpită de afară(ba frig, ba soare, ba ninsoare) a generat o lene care ameninţă să rămână în gazdă mai mult decât stabilisem la început. Sper numai ca vacanţa să mă dezmorţească (asta dacă nu cumva mi-o face şi mai mult rău).
Eu şi cu Dy ne-am hotărât să zdrăngănim vreo 9 crime (sper să ne iasă, că mi s-a pus pata rău de tot pe melodia aia).
O să încerc să scriu mai des pe aici, mai ales că m-am tot gândit de ceva timp la o chestie, dar trebuie terminată :D.


P.S.: Baftă Dy la concursul ăla cu Eminescu, baftă eR şi eM la franceză, baftă mie la limba moartă:):))... Carpe DieM! >:D<

6 comentarii:

  1. Doamne,cat ma regasesc! :)) Daca ai stii ce stare am...
    Desi in mod normal ador sa merg la scoala,in perioada asta abia astept sa se sune de iesire,sa merg acasa si sa trag un pui de somn (de obicei pana la ora 17:00) :))
    Si nu am luat atatea note in atat de putine zile nici in 2 luni de scoala!
    Chiar ma tot uitam pe blog si realizam ca nu am mai postat nimic de 2 saptamani-record!
    Multumim pentru urari,bafta si tie,GOD bless us,best fucking friends! :X
    Btw,eM,finalizeaza-ti postarea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Urata lenea..., noroc cu Eminescu , ne mai scurteaza orele :-s

    @Cat despre "9 Crimes" , grea... eu raman la pheonix :))

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce sa ne stresam ma cu indreptatul notelor?mai bine cantam "We will rock you" pe hol si trece totul mai usor:*

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e atat de grea 9 crimes.... mai ales ca nu o facem prin ciupire:):D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eh, eu sunt incepator >:) , totul mi se pare greu :-ss

    RăspundețiȘtergere