7.1.10

Perfect day at school


Cum nu am mai scris de mult,iar ale mele colege R si A' mi-au atras atentia,am hotarat sa prezint o zi perfecta la scoala.

-ceasul suna la 6.Constiinta imi spune"Wake-up,man!",insa eu spun"God,suna telefonul si duminica!",asa ca ma trezesc la 7.30,ora la care,de obicei,eram la scoala.Bineinteles,nu ma trezesc singura,ci cu ajutorul iubitei mele mame.In 10 minute,(timp record)pentru mine,ma aranjez si sunt gata de plecat.Alerg ca nebuna prin ninsoare dupa taxi,timp in care toti disperatii claxoneaza.Intru,in sfarsit,insa e prea multa circulatie.Nervi.La maxim.Ajungand la piata,soferul imi spune ca trebuie sa plece altundeva,iar eu trebuie sa gasesc altceva.Stres!Cum statia de taxi era empty,merg prin ninsoare,uda leorca,pana la urmatoarea statie,spunandu-i rastit soferului sa se grabesca(saracul,s-a cam speriat).Ajung cu 5 minute inainte de ora,timp perfect pentru a-mi face tema.Insa,din cause vitezei mele,o durere acuta de burta ma apuca exact in cea mai nasoala ora a saptamanii.Ziua buna se cunoste de dimineata.Ajung tezele la romana.Alt soc!Lasa,noi sa fim sanatosi(R),ca se indreapta toate notele;)Si,cand infinal sper ca se termina calvarul acelei zile,profa de franceza realizeaza ca sunt foarte buna si trebuie sa merg la olimpiada.Am 2 alternative:1)sa ma urasca fiinca nu vreau sa ma duc

2)sa ma urasca fiindca nu fac nimic:)Just great.Aleg sa ma duc.Ce-mi place la scoala!:))

8 comentarii:

  1. Yay…. A postat eM\:D/

    Imi amintisi de lunea aia cand te-am sunat dupa prima ora la noua si tu inca putin si ma si injurai: DE CE MA SUNI DUMINICA DIMINEATA?????


    Ai gresit. Exista doua variante: 1. sa te urasca fiindca nu te duci. 2.sa te urasca pentru ca o sa i-o iei inainte elevei „extraordinare” pe care o stim cu toti (…man):D
    Hai peace:)>-

    RăspundețiȘtergere
  2. /:) Era vorba de mine pe aici?:)) O,nu,asa e...exista o eleva "independenta,super inteligenta" care ne face k.o. pe toti!:))
    Micule,e o experienta super,in afara de orele interminabile de pregatire cu Bobo. Si sigur nu te va ura daca te duci la nationala =)) in fond,nu conteaza care eleva de-a ei se duce,numai sa se duca,sa ii creasca ei prestigiul!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. io nu am ce cauta printre voi... olimpicele scolii.... nu sunt eu de nasu vostru=))=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Huh... ce bine e sa stai langa scoala :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreea,chiar te-am injurat in lunea aia cand m-ai trezit tu,aducandu-mi aminte de scoala:))

    RăspundețiȘtergere