17.2.10

Un alt tip de boală


Da ştiu... bla bla... Lumea moare de gripă porcină, io mă plâng din cauza unei alergii.
Da` pe bune că m-am săturat până peste cap(3 semne de exclamare!!!)
De cine? De unele specimene care fac parte din marea adunare denumită foarte simplu, BĂIEŢI. Nu zic de toţi, există şi unii normali, din fericire... Sau din păcate, pentru că sunt atât de puţini, că se pierd printre restul şi nici nu prea mai poţi să-i recunoşti din prima.
Tristis, -e
Eu una m-am plictisit să tot dau peste d-ăştia care văd toată ziua numai pisici (oi fi eu leu, dar îmi place să cred că am rămas om). Stau şi mă gândesc: "Oare nu-şi dau seama cât de penibili sunt?". Răspunsul e nu, pentru că întotdeauna se va găsi câte o "mâţă" care să chicotească şi să fie foarte mândră atunci când băieţii importanţi o bagă în seamă pe EA şi nu pe celelalte "zdrenţe" care o invidiază.
Oi avea eu vreo problemă, dar pe cuvânt că nu cred că o să-i înţeleg vreodată pe indivizii respectivi.
Mai nou, s-a umplut ţara de supozitoare. Nu mai poţi să spui ceva, că imediat apar ăştia şi se bagă în seamă. Recunosc, şi eu mai comentez câteodată la unele replici ale altora, da` nu în gura mare să m-audă toată ţara.
Frustraţii fac şi ei parte din gruparea care-mi provoacă alergie, deşi am început să râd, când îi văd cum încep să înjure imediat ce se prind că faci mişto de ei în loc să le cazi la picioare. (eu, cum nu mă pot abţine să fac mişto atunci când am ocazia, îmi primesc porţia de înjurături şi râs. 2 în 1, la ofertă.)
Ar mai fi, da` 1.mi-e destul de lene să mai scriu şi 2. post-ul e deja prea mare

Nu ştiu care ar fi metoda să scap de alergie. Probabil că, de-acum încolo, de fiecare dată când o să văd vreun băiat, o să mă prefac că-i fată...

4 comentarii:

  1. =)) Cat ma regasesc in ce scrisesi! (btw,felicitari;;) Ai dreptate...sunt satula si eu de cocalari. Un baiat ca lumea e "one in a milion". Da' mai sunt si unii care se ofera sa-ti care umbrela sau sa te duca pana acasa;))Aia sunt bbf-uri =)). Si totusi,A', ce conteaza? We don't need to be anyone's baby! \:d/ Noi alea cu gura mare,rautaciose >:). Stii ca "besc" >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm... si trebuie sa ii bagi in seama? wtf !? Interesant este faptul ca daca stam un grup restrans de baieti si vine un cocalar , si face figuri cand trec fetele pe coridor , se da in figuri "de circ" nu impresioneaza pe nimeni,daca incearca sa poarte o discutie cu o fata nu stie decat sa spuna "Ce faci pisi , ai hi5 !?".Mult mai interesant e sa fi baiat si sa vezi cocalari cum incearca sa agate fete batand din palme , urland , facand tumbe , "Preistorie" scrie pe noi...si eu ca de obiciei rad de prostia lor . [Gata ca e prea mare postul :)) ]

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai grija cu alergiile;)p.s.felicitari ba:*trebuia sa vii azi la psihologie,sa vada ala cata creativitate ai:))

    RăspundețiȘtergere