11.5.10

Hands held High

Meanwhile, the leader just talks away
Stuttering and mumbling for nightly news to replay

And the rest of the world watching at the end of the day
both scared and angry like "what did he say?"

Azi a fost ziua mea de rap şi hip-hop, deci inevitabil, am revenit la Linkin Park. Melodia din link e geniala si se potriveste perfect situatiei de acum din tara noastra de...
O sa dau vina pe cel care a scris versurile ca a avut un deja-vu si nu ne-a zis si noua ce-o sa se intample. Cand am ascultat prima oara melodia nu mi s-a parut cine stie ce... dar acum cand iau fiecare vers in parte vad cat adevar se ascunde aici imi vine sa-mi dau cu palma peste cap ca n-am avut momentul de "Aha!" mai devreme.

Risk something, take back what's yours
Say something that you know they might attack you for

Cause I'm sick of being treated like I have before
Like it's stupid standing for what I'm standing for


Intr-o lume in care lumea aude, dar nu intelege si in care fiecare incearca sa isi salveze pielea cine mai are timp sa asculte niste versuri pline de intelesuri? Cine mai poate sa-si exprime opiniile liber fara sa-i fie teama de nimic?

In concluzie poti doar sa stai With hands held high into a sky so blue as the ocean opens up to swallow you...

Un comentariu:

  1. Daca tot zisesi ca e ziua ta de hip-hop, ma asteptam sa bagi citate din Spike =)))))) :x
    Oricum, tare melodia, tari versurile, n-am ispiratie, "arzi in culori, da-ti foc si stinge-te singura, ca-mi dai fiori!" :-h

    RăspundețiȘtergere