16.5.10

The Lake House



Aseara am avut chef de filme, dupa o buna perioada de... pauza. Si, dand un search pe "Sfantul" Google, cel de toate zilele, am dat de o recomandare : The Lake House, productie din 2006, cu Sandra Bullock si Keanu Reeves.. Nu am citit nicio recenzie, mi-a fost de ajuns sa stiu ca filmul e apreciat si interesant, asa ca l-am descarcat. In primele minute din film, n-am inteles mare lucru, dar apoi povestea a inceput sa prinda sens. Nu vreau sa va spun prea multe, ca sa pastrez suspanul. Va spun doar ca e vorba despre o poveste de dragoste inedita, traita indepedent de dimensiunile timpului. Depaseste cu siguranta conditia de multe ori «siropoasa» prin insertia elementului fictional/ fantastic. Merita vazut, cu siguranta, si cu asta am spus tot! Va las pe voi sa descoperiti restul. Enjoy! :D


Un comentariu:

  1. am vazut filmul si pot sa spun ca mi-a placut la nebunie. E unul dintre preferatele mele. Ai putea sa incerci si Sweet November cu acelasi actor sau Proposal cu aceeasi actrita. Nu uita - sfantul Google si sfanta wikipedia pt actori sunt tare folositoare in materie de filme si recomandari. Enjoy!

    RăspundețiȘtergere