15.3.10

Şi tu? Cum credeai că va fi?


Acum câteva zile am început să joc din nou Prince of Persia The two Thrones şi aşa mi-am amintit de cuvintele spuse la începutul primei părţi a trilogiei. Poate că avea legătură numai cu povestea Prinţului, dar mie mi se pare că ar trebui să ne dea de gândit.
Majoritatea oamenilor cred că timpul este un râu care curge uşor într-o singură direcţie... Dar eu am văzut faţa acestuia şi pot să-ţi spun că SE ÎNŞEALĂ! Timpul este un ocean în timpul furtunii...
Tind să-i dau dreptate. Ne place să credem că timpul curge uşor în urma noastră, aşteptându-ne pe noi să luăm toate deciziile. Poate că aşa e, pentru un timp, însă vine un moment în care te ia, pe neaşteptate, pe sus şi te întrebi pe bună dreptate ce naiba se întâmplă. Ei, poate că timpul s-a săturat să stea pe lângă tine până te trezeşti la realitate. Poate este de părere că ai nevoie să înoţi puţin prin valurile lui şi să te loveşti cu capul de stânci ca să-ţi dai seama pe ce lume trăieşti. Sau poate că aberez eu ca de obicei. :D
Ideea e că, în zilele noastre, nimeni nu mai aşteaptă după tine, aşa că Timpul, săracul, se conformează regulilor generale.
Revin la întrebarea din titlu (nu ştiu dacă o să mi se răspundă sau dacă o să se înţeleagă la ce mă refer exact, but whatever) : Tu? Cum credeai că va fi?

3 comentarii:

  1. Ma facusi sa-mi amintesc de aberatiile dirigintei de azi,referitoare la timpul in opera lui Eminescu :| Si desigur..tu cu jocul tau :)) Foarte faina postarea,welcome back,ca ma saturasem sa fiu singura pe aici :))

    RăspundețiȘtergere
  2. bv>:D<eu vreau ca timpul sa ramana pe loc,acum,sa nu mai vina ziua de maine:X

    RăspundețiȘtergere