10.3.10

Valentine's Day



Deci...ce poti face intr-o dupa amiaza mohorata si foarte friguroasa de inceput de martie,dupa o olimpiada nasoala de franceza? Vezi un film cu prietenele. Ce fel de film? Pai,depinde de chef. Da' noi planuisem de luni de zile sa vedem filmul asta si nu pentru ca ne-am fi asteptat la vreo capodopera,ci pentru distributia cel putin..superba. Gen Ashton Kutcher,Bradley Cooper,Patrick Dempsey,Taylor Lautner,Carter Jenkins si sa nu ignoram partea feminina:Jessica Alba,Jessica Biel,Jennifer Garner,Taylor Swift,Julia Roberts,etc. Eu una abia am asteptat sa vad filmul pentru Carter Jenkins :X (fetele imi cunosc deja pasiunea asta:)) ) si chiar m-am amuzat.Filmul e,pe scurt,povestea mai multor cupluri, care au legatura ,intr-o oarecare masura (ceea ce aminteste de He's Just Not That Into you) si felul in care fiecare sarbatoreste Valentine's Day. Daca va asteptati la vreo capodopera cinematografica,la ceva spectaculos,atunci renuntati la idee. Dar Valentine's Day e,totusi,un fim dragut,care iti lasa un zambet pe buze la final,care iti creeaza impresia (falsa,de altfel) ca "real love does exist" ....and they live happily ever after.Oricum,daca ar fi dupa mine,as revedea filmul incontinuu,de dragul lui Carter and his damn hot guitar si a lui Ashton,pentru ca ii sta bine in tricou roz :)) Enjoy :D


2 comentarii:

  1. sa nu cumva sa te prind cu ashton:XX:X:X:>:P>:P

    super recenzia sau ce a vrut sa fie asta... d-asta "bescuim" noi... asteptam sa ne povestesti de interviul cu mister g:x mai in detaliu...


    pana atunci ma intorc la gossip girl:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine,nu ma iau de Ashton.Si bine,Carter ramane iubirea mea:)) O sa scriu si despre interviu soon :D Cred:-?? Ps.Nu am intentionat sa scriu o recenzie...doar o impresie :))

    RăspundețiȘtergere