21.12.09

Books vs Teens


Citesc... devorez, pur şi simplu, toate cărţile care-mi plac. Oricum, există doar două variante: să citesc sau să mă holbez la cele 2-3 puncte negre de pe tavan (rămăşiţe ale ţânţarilor - nu, nu aia omorâţi de eM). Vorbeam cu Dy, într-o zi, când ne duceam la cursu` de "frecat corzi" despre motivele pentru care adolescenţii nu mai citesc. Cel mai important e că sunt obligaţi să facă lucrul ăsta - cartea le este, literalmente , băgată pe gât, aşa că: "Să nu mai văd o carte că mă arunc de pe bloc (tot e la modă)".
Eu cred că e imposibil ca, dintre milioanele de cărţi care există, unui adolescent să nu-i placă vreuna. Dar dacă el fuge de cărţi ca de "Monsieur-ul cu coarne"...
Ce e de făcut? Habar n-am. Ştiu doar că acele câteva "opere" pe care le urăsc din tot sufletul sunt exact alea pe care am fost obligată să le citesc.
Desigur, mai sunt şi cei care văd pisici 24 de ore din 24, specimenele care stau numai cu "Pysy" în gură. Pentru ăştia nu mai există nicio speranţă, fiindcă am impresia că "motanii" fug şi de cărţile de colorat...

PS: Nu ştiu cum de eu şi eR reuşim să postăm cam în acelaşi timp...
Telepatie;))

3 comentarii:

  1. :)) Telepatieee :)) si hey,cum reusim sa scriem si despre subiecte asemanatoare?:)) Ai dreptate...citesti ce iti place...si eu ador sa citesc.Dar multi te vad drept un tocilar daca cumva iti scapa faptul ca ti-a placut "Ion" de Rebreanu...etc.E mai cool sa fii afon. Sau sa vezi filme.Cine mai are timp de citit? E ceva nesemnificativ pe langa preocuparile generatiei noastre.Mi-e mila de aceasta generatie,din care fac si eu parte,sincer o spun..

    RăspundețiȘtergere
  2. ieri ma gandeam sa scriu despre altceva.... azi dimineata imi veni ideea=))=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba...ce ai tu cu "pysy"?:)) Vezi ca si eu il mai folosesc =)) Sau mai mult "piss"... :)) :">

    RăspundețiȘtergere