2.12.09

Din ciclul: Hai să ne omorâm


Glasul notelor mici. Chemarea asfaltului

N-o să pricep niciodată ce e în mintea ăstora... nu că m-aş chinui să o fac, dar deja mă enervează să aud peste tot: "Ai auzit, mă, de ăla? S-a aruncat de pe bloc. Cică avea note mici..."
Ca să-i citez pe aia din Grey`s Anatomy: "Seriously????"
Înţeleg, există persoane care au, cu adevărat, probleme, dar asta nu le dă dreptul să facă fâl-fâl prin faţa geamurilor noastre.
Sunt unii părinţi care vor ce-i mai bun pentru copilul lor, dar de fiecare dată când odraslele iau câte-o notă mică, încep să ţipe şi să ameninţe. Şi asta înseamnă că ele trebuie să se urce pe un bloc de 10 etaje şi să se arunce, pentru că "nu mai au ce căuta pe lumea asta" ? Nu mai bine se duc şi le spun: "Bă, voi m-aţi făcut! Aşa că aveţi 2 variante: Ori mă acceptaţi aşa cum sunt, ori vă duceţi la şcoală în locu` meu să vedeţi şi voi cum e, ori vă duceţi dracu! Oups, sunt trei variante..."
N-o să mai bat mult câmpii pe tema asta, pentru că nu prea are rost. Oricum, în timp ce scriu eu toate astea, 10 elevi concep, probabil, scrisorile de adio...

16 comentarii:

  1. :) Fal fal... :)) , de unde sti , poate oameni se uita prea mult la desenele cu superman sau Tom & Jerry si incearca si ei / ele acelasi lucru?

    Huh !? Daca iau 2 la sport trebuie sa ma arunc pe geam ? (Poate asa vad cat de atlet sunt si pic in picioare ca o pisica...) , poti sti oare ce e in mintea unora? mda... NU!

    Oare cineva s-a straduit degeaba sa ii creasca si ei asa ii rasplatesc ? ... hmmm.... sper sa fie si in rai scoala ca sa nu scape cei care se sinucid de notele mici :))


    Bye .

    RăspundețiȘtergere
  2. Prea "true",A'...Oare nu stii tu,scumpa,ca societatea de azi e din ce in ce mai invadata de emonei? Hai,avem exemple concrete in jurul nostru! Frumoasa postare...dar ce imi placu cel mai mult? "Grey's Anatomy" :X :))
    Ego besco te!

    RăspundețiȘtergere
  3. dragutz:D eu mai am putin si o termin pe a mea
    :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta,atunci :)) Si ce metoda de sinucidere preferi ?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey,si eu ma uit la Tom&Jerry:))app...cum sa-mi termin scrisoarea?:-?

    RăspundețiȘtergere
  6. Tom&Jerry ce vremuri :))


    ...cu Adio presupun :))


    Fal-Fal . !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. De ce nu mai e Cartoon Network ce a fost odata?:( Eu inca sunt fana The Flintstones... varianta nedublata in romana :-& Copiii din ziua de azi nu vor mai invata engleza asa usor cum am facut-o noi..care am crescut cu desenele animate originale,in engleza :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mda...pentru ei nu exista decat Disneyland Channel si minimax , desene noi , (urate din partea mea) , oricum eu am ramas fan Popeye The Sailor Man si Ali Baba :))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) Nepotelul meu de 4 ani e fan Chowder:| Ceva mai urat n-am pomenit :)) "Rada-Rada" =))

    RăspundețiȘtergere
  11. ce ai ba cu Chowder..lor le place:X:))

    RăspundețiȘtergere
  12. It's fuckin' bullshit! Tot mai bine clasic...

    RăspundețiȘtergere
  13. Baaaaaa,era vorba de sinucideri,nu de desene animate! Hai,pa,ca incepu Scooby Doo!:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Oare sunt Desene Emo Kids sau ceva de genu? =))

    RăspundețiȘtergere
  15. desene mai ciudate sunt Happy tree friends:))urate rau de tot...Ralu...de cand te uiti la Scooby?;;)

    RăspundețiȘtergere