10.12.09

Hidden Messages


N-am mai scris de mult timp pe-aici... sufăr de-o boală numită lene cronică şi, din păcate, chestia asta nu se prea poate vindeca. Am râs întotdeauna de unele titluri ciudate de prin ziare, am şi renunţat să le mai citesc pentru că burta mea nu mai rezista din cauza râsului... şi era un pericol mare şi pentru chestia dintre urechile mele - creieru` - Auzim peste tot : "Uite ce bluză super şi-a tras aia" sau alte derivate de la asta. Am înţeles sensul, presupun că, în cazul ăsta, "a trage" înseamnă "a lua", "a se îmbrăca cu". Ce nu pot să pricep e, cum un ziar care se pretinde a fi de mare succes să aibă un titlu atât de sugestiv : "Şi-a tras o fermă la nu-ştiu-câţi ani". Bluza da, poţi să ţi-o "tragi" - "iei" - da` treaba cu ferma stă diferit, pentru că o fermă e cam mare ca să fie "luată". Nu pot decât să ghicesc la ce se gândea "Monsieur-ul" care a scris respectivul articol. Vorba aia: "Frumoasă tară avem, păcat că-i locuită..."

6 comentarii:

  1. Sa ne traiesti,fatooo,ca prea talentata esti :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant =)) "Şi-a tras o fermă la nu-ştiu-câţi ani" ,ce bine e sa nu citesti ziarele :)) , cred ca ai ales o poza perfecta , pe uni ii caracterizeaza exact . =)) "De la animal la animal " ,e bine totusi ca ne mai aduci si noua zambetul pe buze printr-un adevar pe care multi oameni nu il observa .

    RăspundețiȘtergere
  3. Deea,esti tare;))"ti-ai tras un talent"....!!!

    RăspundețiȘtergere