24.11.09


E clar că suntem fete... deci e clar că s-ar putea să mă apuce sentimentalismele pe-aici (sau chiar "ne", nu ştiu). Oricum, simt o mare nevoie să debitez... poate şi pentru că mâine am teză la engleză (iar o să-mi pierd toate ideile, ca de obicei). M-am mirat întotdeauna cum de pot să râd în hohote înainte de teză când toţi ceilalţi tremură de frică. Mă mir şi acum dar asta e partea a doua... Uite de asta îmi plac mie blog-urile! Pot să scriu toate tâmpeniile care îmi trec prin minte şi apoi pot să râd în timp ce le citesc. Şi cum zicea un clasic: "besco,-are"


Şi fiindcă tot vorbeam de muzică melancolică pentru fete... click

Un comentariu:

  1. Bescus,Deelsea :> Maine avem si latina,apropo,chiar prima ora,dar mi-e greu sa cred ca tocmai tu o sa uiti chestia asta:)) Bafta maine! Oricum nu o sa ai mai multa nevoie ca mine:-S >:D<

    RăspundețiȘtergere