25.11.09

Monkey or not?


Si cum ma gandesc eu in ultima vreme numai la maimute.....:))Oare despre cine o fi vorba?Imi pune capat gandurilor mele marete o alta maimuta :draga mea surioara , care ma intreaba scurt:Dy, tu stii ce inseamna falatie(in limba romana ,''felatie'':))......si brusc ma gandesc la ''brastii''de la cor , ''bescozaurii'' zilnici , anumite ''experte in limbi'', iesirile in ''bescoteci'', ''chinchilla'' , TU ''tuica''; El ''lichior''......si dictionarul continua;)

CONCLUZIE: monkey=person who invent a new dictionary:) SEE YOU TOMORROW!

4 comentarii:

  1. :)) Bun venit,Dy! Ti-ai facut foarte bine intrarea ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. cum sa intrebi ma ce e aia "falatie"=))=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Maimuta,clar! :)) Nu stiti ca se poarta maimultele? Mai ales alea...feminine! Si ca tot veni vorba de maimute feminine,vreau sa dedic versurile trupei Parazitii reginei maimutelor feminine,stit voi de cine e vorba:
    Tu ar trebui sa fii tinuta sub cheie,
    Mai ai 3 operatii grele, de facut sa fii femeie.
    Cand te misti, imi dai impresia ca te pisi,
    Dar o faci atat de elegant, incat ne tii pe toti cu ochii-nchisi [...]
    Esti o venerabila caterinca genetica,
    Ne fascineaza mersu' tau de scroafa epileptica!

    RăspundețiȘtergere